Terugreis van Beijing naar Amsterdam - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jane, Marc, May-Lin en An Mei Achterkamp - WaarBenJij.nu Terugreis van Beijing naar Amsterdam - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jane, Marc, May-Lin en An Mei Achterkamp - WaarBenJij.nu

Terugreis van Beijing naar Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Jane, Marc, May-Lin en An Mei

07 Augustus 2014 | Nederland, Schiphol

Donderdag 07 Augustus 2014 Terugreis Beijing naar Amsterdam
Vandaag gaat de wekker om 06:00 want we vliegen vandaag na een geweldige vakantie terug naar Nederland. We ontbijten van de gisteren gekochte broodjes en gaan even na 06:30 naar de lobby om uit te checken. In de lobby staat onze chauffeur al te wachten. We betalen het hotel en gaan op weg. Na een rit van bijna 30 minuten komen we bij terminal 2 van Beijing International Airport aan. We gaan naar de incheck balie en om 07:45 zijn we ingecheckt en hebben we onze instapkaarten. Vervolgens gaan we door de douane, het is rustig en alles verloopt vlot. We drinken nog een bak koffie bij de Starbucks en kopen van de laatste RMB's nog wat souvenirs. Bij gate 14 staat al een KLM toestel te wachten. Iets na 10:00 begint het instappen en tegen 11:00 gaan we de lucht in.
We hebben genoten van China, de bezoeken aan de geboortestreken van May-Lin en An Mei en van elkaar als gezin. Drie weken is lang genoeg gebleken. Na alle schoonheid van deze reis zijn we nu ook weer blij naar huis te gaan. Een ieder heeft zijn en haar eigen herinneringen en de komende weken zullen we het reisverslag en fotoboek gereed gaan maken onder het genot van Chinese thee.
Na een rustige vlucht van ruim 9 uur komen we aan op Schiphol in Amsterdam. We stappen uit, gaan door de douane en in de bagagehal komen onze koffers al snel op de band. Buurman Rudi komt ons ophalen zodat we na een lange reis snel naar huis kunnen. Als we in de aankomsthal komen staat Rudi inderdaad op ons te wachten. En wat een verrassing ook Jane haar vader Lammert en Henny staan te wachten. Gezamenlijk lopen we naar P2 waar de auto's staan. We kletsen al wat bij maar de tijd is te kort om al onze indrukken te delen. Nu eerst naar huis. Na een rit van ruim een uur komen we thuis aan. De buren hebben een slinger opgehangen met welkom thuis. Wat een verrassing. Ook hebben we een anoniem SweetHome kaartje ontvangen van een trouwe volger. Hartelijk bedankt hiervoor, erg attent.
De koffers gaan naar zolder zodat de wasmachine zijn werk kan doen. We eten een hapje en worden dan toch we moe. Tegen 22:00 uur naar bed.

Woord van dank

Nu we weer thuis zijn zit onze reis erop en is dit de laatste versie van ons reisverslag. We willen iedereen langs deze weg bedanken voor het volgen van onze reis en de leuke reacties die wij hebben ontvangen.