Van Nanchang naar Chongqing - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jane, Marc, May-Lin en An Mei Achterkamp - WaarBenJij.nu Van Nanchang naar Chongqing - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jane, Marc, May-Lin en An Mei Achterkamp - WaarBenJij.nu

Van Nanchang naar Chongqing

Blijf op de hoogte en volg Jane, Marc, May-Lin en An Mei

27 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Zondag 27-07-2014 Reis van Nanchang naar Chongqing
Vandaag verlaten we Nanchang, de geboortestreek van May-Lin en reizen we naar Chongqing, de geboortestreek van An Mei. We gaan met vlucht PN6256 van West Air China om 10:05. We staan om 06:00 op en checken om 06:30 uit. Het is nog te vroeg voor ontbijt, dat zit er dus niet in. Om 06:45 lopen we naar het naastgelegen hotel. Hier vertrekt elk half uur een shuttle bus naar het vliegveld. Als we het terrein oplopen staan er ook taxi's te wachten. Voor EUR 10,-- wil een taxichauffeur ons wel naar het vliegveld brengen. Dit lijkt ons comfortabeler dan de bus, dus we stappen in. Rond 07:30 zijn we op het vliegveld. In China werkt men niet met papieren tickets of andere documenten. Inchecken doe je gewoon met je paspoort aan een bali. En het werkt. Al snel verdwijnen onze koffers op de band en hebben we onze boarding passen. We zijn wel wat aan de vroege kant, maar ja beter te vroeg als te laat